I'm so sorry..

ee
Det har varit lite seg ippdatering de senaste dagarna, jag har int mått speciellt bra och har därför spenderat dagarna med mina kompisar i hopp om att må lite bättre. Idag är det lucia btw. Idag har jag vaknat tidigt ( lol ) hamnat fara och handla och sedan var jag och shoppade med. Igår var jag med Mikey och Shoppade och sedan hängde vi med Anna och var och söka en person från Degerby och sedan Joina Sander en stund med.
Idag blev det Mer shopping och bara jag hinner ska jag visa vad jag handlade. Sedan senare blev det cruis med Anna , Mikey Sander och Engberg. Och nu för tillfället är det skype som gäller med Mikey,Engberg , Sander, Akke och Roope. Dom sitter och skickar bilder till varann och allt jag kan säga är att det blir bara värre och värre. Ei vittu ändå. Hahaha.  Men tror jag ska börja gå o sova så småningom. Har märkt att när jag inte är vaken om nätterna blir bloggen och stå tom med lol. Men i morgon ska jag försöka uppdatera lite mer.
Love you Guys <3

Kommentarer
Postat av: Chayenne - En av Sveriges skönaste unga mammabloggar.

Dagens blogg ny omgång! va gärna med också ;)

http://sense.webblogg.se/2011/december/vinnaren-bli-dagens-blogg-10.html

(förlåt om du dissar reklam)



Ha en bra fortsätt kväll :)

2011-12-14 @ 23:09:22
URL: http://sense.webblogg.se/




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback