Hårförlängning + egen terapi


jYeah, fick tag i sani efter många om och men haha. Så drog jag till skolan och träffa Jimmy, nynne och en till. och sedan for jag till tågstation och sökte Sani <3
Sen blev det skoldag från 12.15 - 15.30 Idag gjorde vi inget annat än flätade förlängningar, och vi var Amanda, Jag och Sani. Haha  stackars amanda som hamna stå ut med oss. Vi flätade så perkelest i Sanis hår och i morgon ska vi kanske fortsätta hihi.

Sedan drog jag och Sani och äta till abc ofc. Vi e såna stammkunder där att vi borde få rabatt. + att om dom tänkt ha Grillkryddan sådär öppet fler ggr kommer dom int ha någå kvar mer LOL.



dd


Sedan hade jag lite egen terapi när jag skjutsat sani till tåget .  och är stolt över det med. SUG PÅ DEN NI!
Hittade en sommarklänning i Säästö med så köpte den. Fyfan hur jag haft shopping feber den senaste månaden att jag borde inte få ha pengar haha. Men  som sagt terapin gick helt bra, bättre än vad jag förväntat mig så jag drog via Outlet butiken brevid med, Duktiga mej <3

h

Så ser klänningen ut <3

 

Men nu ska jag dra ut och gå ett varv, omg, tror det är jag som är sjuk och inte mia haha. det är int alla dagar man får höra av mig att jag ska motionera hihi.

Cya dudes <3


Kommentarer
Postat av: anna

söto, klännningen e jättefin <3

2011-01-18 @ 19:51:27
URL: http://suchawonderfuldream.blogg.se/




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback