NattBloggning 2011

Jahass detta blev då de första nattinlägget 2011. Var ute och gå i ca 1 timme och 45 min, skönt värre, det jag är mest rädd för är att jag ska komma in i gamla vanor och bli som hösten 2009.. Men men skall försöka mitt bästa. <3
Sedan så kom ångesten emot och sen kom ännutill Sani in och berättade att hon har feber och är åtminstone borta 3 dagar. OMG säger jag bara, hur fan ska det gå. P A N I K . I'm gonna die.
Efter det så blev ångesten ännu värre men som tur var Sötaste Daniela inne <3
och har pratat med henne hela kvällen och halva natten ;D <3 pusu <3 du betyder mycket <3


Kommentarer
Postat av: KÄNSLOBLOGGEN - av Patrik PH Larsson

SEMLOR !!! :)



Nu finns det semlor i affären ! Är det för tidigt eller är det ok att starta med semlor så långt före semmeldagen ? ;)



Hiss eller diss ?







Kramar från Patrik




Postat av: Dixi Wonderland

Svar: Åhh tack så mycket :D

2011-01-18 @ 12:44:36
URL: http://dixiwonderland.com/



Postat av: elina

taack så mkt!:)(L)

2011-01-18 @ 16:15:08
URL: http://elinnnas.blogg.se/




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback