Problem!

Oh yeas här e de dött som i graven. Ehhe, fast det kommer många kommentarer fast jag inte skriver något ehhe <3
Men men vad kan man säga.. Jag har ingen dator. därför skriver jag inget heller. så att joo.. Idag skall jag föra den till Dataviruset och se vad han kan göra åt den. Likabra sku man kunna fara efter en ny men me n. Oi Voi ändå.. det där lilla problembarnet har hållit ändå relativt länge om man tänker efter men men..
Vad har hänt på sista tiden då.. jaa. var ska man börja.. Varit med Underbara Roosa <3 Varit på jobb som nattvakt och släktträffen får man ju inte glömma.
Sedan en liten påminnelse till mig själv och ett råd till andra. Ha aldrig högklackat en hel dag och sen tro att du kan fara till Santa Fe ännu till hela natten haha. Aj aj säger jag bara. Inte skönt för fötterna.

Ingen aning om hur länge jag blir utan dator.. så jag kan dra igång en frågestund åt er.<3

Kommentarer
Postat av: . Pjumas. ♥

Du är int den ända som e utan dator... min e också sönder -.-'' tror de e fläkten, men imoron får ja veta om den kan fixas... :) tur har ja allmänna datorn ja kan sitta vid, men int bloggar ja ju mycke ändå int :/

Kram på dig gumman<3

2011-07-18 @ 20:43:25
URL: http://pjumas.blogg.se/




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback