In the middle of the forrest. Chilling..

Haha Hello guys, nu sitter jag  mitt i skogen i Ingå och chillar. Har just lagat mat. Hemmalagade köttbullar och egenlagad mos. Hihi. Nom nom. Fick lära mig hur man lagar brunsås med.  Idag är det popkalaset. Hurraa.. it sucks asses. Men vi ska dit idag senare och plocka opp en person.

Igår var det Fredag och det var chill, sovde tills kl va 12. Jonas for med 14.10 tåget och jag hängde med Dena tills kl var 5. Träffade Fijah och Tinja ett varv där också och så va Tomppa med oss ett varv med.
Sen drog jag till ekenäs fick bilen tankad och drog till Ingå skogarna.  och här så satt vi ooch spelade hela natten och sedan låg vi o pratade tills klockan var halv 5 haha. Morgonen spenderade jag på gården/terassen och MItt sällskap spenderade den i sängen haha . Sömntuta :D  Sedan började jag se på Full Frys och då kunde man vakna ;) haha.
Annars har vi int gjort så mycket annat än lagat mat.. eller jaa.. de va ju jag som gjorde maten haha. men rikit pikuliite hjälp ;D

Ha de ra och ni som drar till popkalaset så have fun där. xD

Kommentarer
Postat av: Amiee Whitney

sv, Thanks! :) How are you?

2011-06-19 @ 03:07:01
URL: http://amieewhitney.blogg.se/



Postat av: Anonym

kika gärna in på min blogg och lämna en kommentar! ;)

ber om ursäkt om du ej gillar sånt här! Kram

2011-06-19 @ 03:23:27
URL: http://franceaemelie.blogg.se/




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback