4 Designer gjorda!

e


1. Sami <3 ( hon har int fått den ännu men hon ska få denbara hon loggar in )
TwinSister No 1 <3 Skriver mest om hennes drömmar and so on, LÄSVÄRT! <3

e


2. Charlie <3 Sötnos som är hur jävla gullig som helst <3 LillaSystern Min <3

s


3. Mando <3 En nice person och har en grym stil och personlighet ^^

e


4. Pjumas <3 Sjukt härlig människa som är bra på de mesta, Fotografering, konst yeah you name it :D <3




SÅDÄR nu har jag 1 kvar ännu att göra och det är till söta Ronja hihihi <3
Vill ni ha en gratis design är det bara att ta kontakt, På ett eller annat sätt ^^ <3
Undrar ni nått är det bara att fråga. <3

Kommentarer
Postat av: . Pjumas. ♥

Aaaaw<3 jag skall länka dig också bara ikväll när jag skriver att jag har ny header, orkar inte skriva de nu :P<3

2011-03-09 @ 08:17:46
URL: http://pjumas.blogg.se/



Postat av: Mando

hihi taaack :DD <3

2011-03-09 @ 17:03:05
URL: http://noose.devote.se




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback