Fuck Mondays!

Yeah Idag skulle jag ha börja 12, men befann mig redan 7.20 i Karis,
Fuck it dudes. Sedan kom Sani dit, o vi börja samla energi på oss, till sist gick vi till Ewalds o åt där och sen till skolan o härja mer haha. Vittu viken dag. kl 12 när skolan började hade vi IT. efter 20 min av timmen hade ja o Snai gjort allt vi sku göra under kursen så vi fick göra va vi vill. Sen FolkVett, o där härja ja o sani med allt annat.

Sen fixa vi kyyti till Ekenäs o Sani Hani kom till mitt o så kolla vi på black swan och Viva la Bam.
9 tiden kom hennes pappa o söka henne och yeah, Ledig i morgon så kommer vara social i morgon med allt. eller så int, i morgon har jag försökt planera in hela dagen, men ni får veta mer om det i morgon haha.

Nu ska ja fortsätta se på Viva la Bam. och sen sova.
Puss alla gullungar där ute <3
Slägng gärna en kommentar om vad ni vill se i min blogg <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback