NyFärgad o Klippt <3

 

Yeash, Skolan börja med, bil till karis, plocka opp Sani o Dena, + 2 andra,
Sen börja Salong tiden och yeah, int hävt me Kunder idag int, Fick håre färgat och klippt,
Så nu är det Röd/Lila/mörkbrun. AND I LOVE IT!
1orna sku ha produkt kännedom.
Laga inpackning i Sanis hår <3

Och hamnade till Restaurangen i skolan och äta idag igen för deras ettor hade yrkesprov.
Purésoppa och pannbiff + Faastlagsbulle + Kaffe.
NOM NOM NOM.

s

Jag o Sani HANI <3 Yeah, bästa bilderna på mitt hår ( NOT ) men men måste fixa förlängningarna ännu i samma färg haha. I <3 My Mobile. Speciellt när den även tar helt okey Bilder. Och den stärvar int som en viss persons Iphone 4 som ha vibra i Snart 5 - 6 timmar nonstop hahaha.
Stackars Dena har en Vibrator i Garderoben At the moment :D

s

Omg Rikit ego dag perkele.

 

Sen efter skolan kom jag hem och jaaa, int så myky ha hänt efter det , fixat på designerna, och funderat på egen design och sedan haft ångest i stort sett resten av dagen. I morgon blir det ensam tågresa, HOW FUN! * not* men men, elämä on. de e bara 10 min ensam tågresa + 10 min väntas på sani . + 10 - 20 minuter väntas på tåget. YEAH 30 - 40 minuters väntas. NICE..  Someone is gonna Die.

Men borde börja gå o lägga mig. Cya Dudes <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback