Ronja <3

Omg, jag minns första ggn jag såg dig, det var i Hangö, och du kom dit och sku med samma tåg som jag, men jag vågade int  säga nått åt dig, haha, jag ville bara sätt amig emot dig och börja tala med dig men jag vågade int haha. FAiL! men jaa. jag hade dig på Facebook och genom den började vi tala o jag glömme rint första ggn vi pratade heller för jag kommer ihåg att du skrev, ; "haha just dig ville jag prata med" och så började det ^^
Vi pratade mer och mer och mer, och jag minns hur nervös jag var första ggn jag sku träffa dig ^^.Jag trodde till och med att du var en annan flicka haha, men som tur så valde jag att ringa till dig och se om d evar du, och sen träffades vi. Och sedan andra ggn vi träffades skulle jag klippa ditt hår och it was nice. <3
Efter det kändes det som vi var som systrar för varann <3 and it still feels like that <3
  Våra kaffe träffar e bara bäst haha och vi har alltid roligt. <3
Du har hjälpt mig med så mycket <3

Jag älskar dig och kommer alltid finnas för dig, no matter what <3
Remember that <3

You + me = forever <3
e


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback