Torsdag - Salongen kväll

Tjubaloo allihopa.
Yeah.. Fuck Onsdags natten säger jag bara, gråt, skrik, ångest, minnen och Panik..
Tur hade jag en kompis jag kunde prata med då som inte sov, säkert ganska svårt när jag tar kontakt just på kvällen/natten. Hah sorry dude.

Sedan blev det väckning 8 tiden, att stiga upp efter en panik natt är som att springa marathong och sedan tänka att man ska träna efteråt..  Jag hade ont i hela kroppen och jag vet inte ens själv vad jag gjort under natten. Heh.. Men yeah, tåget var försenat idag och jag fick inte direkt bästa platsen i tåget heller. Man får huvudvärk med mindre.
Men men i Karis sökte ja upp Sani <3 och vi gick i butiker och alko ( HAH ) o sen drog vi o äta till Ewalds pub.

Sen börja skolan 12.15 och jag gjorde mitt ena yrkesprov, Permanent rullning. Sedan sku hon ha färg + klipp till. Och så passade jag på att göra ett annat yrkesprov till så jag fick det undan.
Sen kom min andra kund och klippte henne och diskuterade massor haha.
Sån jävla stress dag idag egentligen. men Alla i salongen har haft stress idag. Fullt upp när man bara har 1 dag i veckan salong öppet.

Men men det gick bra idag, och alla blev nöjda o glada. FAST VISSA BLEV UTAN MAT! men men, elämä on.

Sen gick jag o Sani till tåget 7 tiden. Det var i stort sett min dag.
Solen har lyst idag med så det har varit UNDERBART! <3

Kommentarer
Postat av: MarieLinnéaElisabeth

SV: tack så jätte mycket ! :)

2011-03-31 @ 22:41:49
URL: http://mwikstedt.blogg.se/



Postat av: LINN - foto, mode, vardag

Sv: Tack! :D

2011-04-01 @ 15:23:18
URL: http://linnslife.webblogg.se/



Postat av: josephine

kikar in på din blogg hoppas du kikar in på min! :P

2011-04-01 @ 21:34:02
URL: http://twinblogg.blogg.se/




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback