Valborg confessions ~ Förlåta - Ja. Fortsätta - Maybe..

Jepp jepp, valborg.. gick som det gick, skit.. men voi voi, vad gör man.
Trots det som hände så försöker jag fixa upp allt så snabbt jag bara kan.. But the biggest question yet is not answered.. Förlåta - Ja. Fortsätta - maybe..
Det är inte alls lätt, men det är bara någå jag måste försöka klura ut hur jag vill göra.
Men men.. det vet jag åtminstone, nånting hände detta veckoslut.. och jag vet att de flesta märkt det. Men jag vet int ens vad ja ska göra åt det så sorry guys. Det får bli som det blir. Jag vet inte mer vem jag är och jag vet int vad jag ska göra för att fixa det heller.. Allt är bara så förvirrande.. Men joo.. Veckoslute i korthet

Fredag - HangöFest, slagen, strypt, kastad, o mitt i allt sinkku.. Pain in the ass..
Kaverin kommer o söker mig o andra söker min bil. Sedan Till en mycket speciell kaveri <3
Fuck Natten..

Lördag - grät största delen av dagen egentligen, but yeah, till sist kändes de som om tårarna tog slut och allt var bara meningslöst, Fedt depp. o Som tur har man 2 speciella kaverin  att va med <3
Mitt i allt ringer Joni o ja skjutsar han till Lappvik, It was like a miracle happend haha, on the first try ;)
Sen tillbaka till kaveri o chilla. <3

Söndag - Var med kaveri <3 Till Hangö. Reda ut saker och ting, Försöka på nytt med Jonas <3 Och annars var allt bara konstigt. Hela jag kände mig konstig.. Men jag måste erkänna, jag var konstig..
That makes like no sence at all.. but who cares..


De tre viktigaste sakerna i livet är att Älska, förlåta och glömma <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback