why is it so hard?

Många tankar, många känslor, men inte blir man klokare för det.
Vad ska jag göra, hur ska jag göra, Varför just så?
Allt är så svårt just nu, men hur jag än gör, kommer någon bli besviken.


WHY DOES IT HAVE 2 BE SO HARD?!




anyway.. dagen har varit helt ok. Springa ärenden och klippa lite kunder.
Nästan spytt och mått illa hela dagen. - Älska mensvärk-

Sedan mot kvällen blev det bättre och Jag var med Sani hani i Karis ett varv <3

Nu är den nya designen på G med så håll i er människor <3
Så undra inte om bloggen kommer se lite konstig ut haha <3

Kommentarer
Postat av: Pinkpiercing - [FOTOBLOGG] ♥

svar: usch, va jobbigt :( men du väljer själv..

allt bra med mig :)

2011-05-04 @ 10:37:20
URL: http://photosbypinkpiercing.blogg.se/



Postat av: denise

sv: åhh tack! :D Du är också söt, och jag gillar headern :D

2011-05-04 @ 16:23:54
URL: http://denisejohanna.blogg.se/




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback