Farsdag

Yeah , idag har det varit Farsdag, vaknade körde via butiken och körde hem Anna och sedan for även jag hem. Kom hem ca 2 tiden. Vakade nästan hela natten så det blev en liten powernap när jag kom hem , sedan skulle bilen tvättas.
Sedan har det bara varit hemma som har gällt för mig.
Jag har int kunnat göra någå annat. Det har hänt lite saker under de senaste dagarna och därför har bloggen stått tom med. I'm sorry about that.
Jag ska börja göra lite inlägg och sedan lägger jag opp dem random, så blir den inte och stå tom.
Hur har ni uppvaktat era Pappor idag?

w

Kommentarer
Postat av: ROCK YOUR HAIR MF!

jag har gjort middag och köpt presenter till min pappa, jag är duttig :D

2011-11-14 @ 18:37:43
URL: http://rockyourhair.blogg.se/




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback