Filled with Emotion

q
Yeah, o så var vi här åter igen. Den här natten har varit fylld med känslor, jag har skrattat, gråtit, angstat,
ångrat, skrattat igen varit förväntansfull, varit förvirrad och nu för tillfället vet jag int riktigt vad jag är.
Tack till Mikey som varit vaken med mig tills kl 4 och pratat med mig.
Men seriöst hur tankarna kommer flöda i morgon så det kommer int alls bli en lugn dag.
Sedan har jag börjat teckna igen haha, vill ni se är det bara att ni kommenterar så lägger
jag upp lite saker jag tecknat på senaste tiden. vad annat.. ska försöka komma lite tidigare
i säng idag ( försöker satsa på halv 5 hehe ) för i morgon är det en ny dag med nya
planer som verkligen måste ske. Rummet måste städas, jag måste ut o motionera och
jag måste fara och träffa Jonas i morgon med <3 Kommer troligtvis ta datorn med dit
så det kommer komma lite uppdates därifrån med.
Jag undrar riktigt själv när jag ska börja släppa taget och börja bekänna
olika känslor jag har egentligen på bloggen. Det skulle kännas så skönt att bara få släppa av
sig olika saker och bara låta dom vara, men men, vi får se hur det blir med det.
Men seriöst nu måste jag börja gå o fösöka få tag i johnblund så jag kan börja få saker gjorda.
Godnatt Alla mina läsare <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback