Hallo Hello Hi!

Hallo Hello Hi!
Hah, Nu sitter jag för tillfället i mörknet hemma. Alla inlägg som jag trott att har laddats upp har försvunnit. I LOVE IT.. Not.. Nåjåå int har ni missat nått intressant anyway.
Bara jag hittar en minnessticka här i rummet så skall jag byta design med, och sen sitta och lägga in olika saker i den ännu. Sen får den va klar .

Det kommer bli en lång natt eftersom jag kommer vara sömnlös och det är inte många som är vakna numera. Som tur har jag Kia att prata med på Facebook :D

Annars är det Youtube som gäller. Sitter och lyssnar på musik och tänker på minnen med dem.
Mest är det skolminnen från Frissa linjen som jag blir och tänka på , speciellt den här låten.



Den spelades alltid på Radion och det blev alltid Feelis med den i Salongen. Jag kan helt ärligt säga att jag saknar Frisör Skolan och klassen jag gick i. Så många minnen man fått under 3 år. Usch man blir riktigt tårögd. Miss You Guys <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback