Gothic Lolita Doll - Video



Now this is just WOW. Och jag menar det. När jag sitter vaken om nätterna hamnar
jag alltid av nån andledning in på sånahär videon. och mina favoriter hittills
är Michelle Phan ( hon från videon ) och Promise Tamang Phan. Det är verkligen
två stycken som kan sitt smink, för de förvandlar sig till vem som helst med
bara hjälp av smink och peruker.  Man blir alltid inspirerad av dessa två och
man vill bara dra fram sin egna sminklåda och börja kladda efter.
( yeah det här är ett tidsinställt inlägg )

Kommentarer
Postat av: Palle

Dock ska man sätta i linserna innan man sminkar sig, annars kan massa smink o skit ha fastnat på ögat o sätter man linsen över det så blir ögat jätteirriterat >< Btw, om du gillar anime & dockor osv så kollar på animen Rozen maiden,- om du inte redan sett den. :) En av mina favorit animes. Skitbra!

2011-11-20 @ 13:23:17
URL: http://roaar.blogg.se/



Postat av: Mimi

Michelle är grym! Har följt henne jättelänge!

2011-11-24 @ 21:24:31
URL: http://adventurelaand.blogg.se/




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback