And once again it's Monday.

yeba. nu sitter man i Veturi igen och det blir snart mat får man hoppas, det är ca halvtimma tills det och jag är hungrig som bara vad.. Tankarna i huvudet snurrar för fullt och jag vet int mer vad jag ens ska göra mer. Sitter atm och ska skriva en uppsats om min drömarbetsplats med det finns ingen inspiration till det heller. sedan ska jag försöka få några ansökningar gjorda , och på eftermiddagen ska vi städa hela huset.  För tillfället skulle jag bara vilja hem och sova. men det är 4 timmar tills jag kan fara hem och bara ta det lugnt. usch..  vart har motivationen tagit vägen, var har den lyckliga lilla flickan tagit vägen? vart är leendet som varit konstant de senaste månaderna?.. Finner mig själv åter igen i ett totalt jävla mörker och vet int fan vart ljuset är. Men tiden får säga hur framtiden blir sista slutligen. but atm vill jag int ens veta hur den blir.. jag skulle kunna vara törnrosa för tillfället och sova bort 100 år..
Men hey, man ska göra de bästa man kan av situationen , även fast det är måndag förmiddag.
Lol.

Kommentarer
Postat av: Nayomi

ledsen för så mega sent svar men tack så mycket! Hoppas allt är bra med dig ;D

2012-04-23 @ 11:15:04
URL: http://nayomi.blogg.se/




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback