BloggTorka - idéer?

Jag har ingen lust att blogga ikväll heller. Hela huvudet är fullt med tankar om allt och jag är så förvirrad igen. Jag vill bara lägga mig under täcket och bara sova bort hela veckan. Funderar på att lägga upp några tidsinställda inlägg för veckan och se hur inspirationen kommer tillbaka. Nu skall jag se på en komedi och försöka bli på bättre humör och börja sova. Jag r så förvirrad och har mått så konstigt de senaste veckan att jag int ens orkat vara ute och röka när jag varit hemma. Så yeah.. nått mycket stort är det på g.. Jag är för trött att orka just nu ta tag i problemet men bara vårsolen börjar lysa så skall det förändras, Men tills dess blir det att sova sova sova..

Kommentarer
Postat av: Felicia

sv; tack! :) min dag har varit riktigt bra, din?

2012-04-16 @ 22:03:43
URL: http://kramtroll.blogg.se/



Postat av: jenniefer

SV: tack så mkt!:) absolut kan jag följa dej!:) kram

2012-04-16 @ 22:05:01
URL: http://jenniieefer.blogg.se/




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback