Godnatt - things to do

Yeah, Nu blir det att bara varva ner och ta det lugnt så jag kanske får sömn inatt jag med.. Lördagen sovde man till ca 4  tiden och igen och sova 10 tiden och idag till ca 12 tiden och drog till stan och sovde en stund på kvällen så inte alls konstigt om man inte får sömn denna natt.

But yeah, I morgon blir det Veturi, måste komma ihåg att jag ska till Polisstationen i morgon med. Och sedan blir det att svara på alla underbara kommentarer aav mina läsare och sedan blir det övrigt pysslande med olika designer. Efter det blir det nog bara att försöka varva ner helt och hållet för jag måste börja göra någå åt det nu eftersom jag åter igen börjat tappa håret när jag stressar och allt annat som jag har att tänka på.. Måste till Hälsoshoppen med och se om dom har någå hårserum där som kanske skulle hjälpa lite.

Men nu skall jag kolla vad det kommer på tv och göra lite eko manikyr åt mig. Känns verkligen att jag måste göra det nu eftersom mina händer börjar bli som sandpapper. 

Cya Readers <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback