It's Friday!

Yeah om någon annan kommer på en annan tonåring som sitter hemma hela Fredagen ensam och städar rummet, sår lite frön i krukor och ser en film om och om igen efter varann, så vill jag gärna träffa den. Så har min Fredag efter veturi nämligen spenderats.. Men snart får jag börja laga mig mot Tenala och plocka upp Gulle mitt <3
Idag har det varit ett helvete på Veturi, Först till Gymmet och sedan satt vi i verkstaden resten av dagen. Sedan blev  de shopping för min del.  1 t skjorta, 2 linnen, 2 hupparen och 1 klänning. <3
och igår kom vi hem från Åbo och jag bröt helt och hållet ihop.. Men det får komma hit nån annan dag.
Nu ska jag ut i regnet på en cigg sen ligga och slöa på sängen och vänta på att telefonen skall ringa ! <3


dd

Kommentarer
Postat av: Jennifer

<3

2012-04-13 @ 21:05:34
URL: http://jennifermarklund.wordpress.com




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback