What do you think? About Twitter.

Yeba, Idag har det varit en chill dag men ändå tung eftersom jag har både sovit och inte sovit förra natten haha. somnade tidigt, vaknade mitt i natten, somnade om, och sedan vakna långt före klockan skulle ringa, och somnade om efter att klockan hade ringt. Men men sånt e livet. Atm är jag halvt trött men funderar ändå på att gå och lägga mig så småningom. Idag har jag för övrigt varit till Polisen sedan var jag hem ett varv och sedan drog jag ut till Tenala och satt där en stund med Anna <3 Sedan var det en liten cruis som gällde och nu är jag home at last. <3

sedan kollade jag runt på olika sidor och kom till min egna Twitter profil. lol. Kom till och med in på den så nu kan jag börja Twittra igen hahah. Vad är er åsikt om twitter? använder ni Twitter? Hiss / Diss?

För mig är det nästan what ever, det är roligt till en början men sedan blir det bara bortglömt. Men skall försöka orka hålla min twitter aktiv, eftersom jag int skrivit på den sen sommaren 09 . haha. Omg.
fff

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback