Godnatt allihopa! <3

yeah, slänger in ett snabbt inlägg, nu ligger jag och älsklingen i sängen och skall börja sova. Cruisat på halva dagen igen och  vi kom just hem. Igår var det Kyrkslätt som gällde för min del och jag kan bara säga I love you Sani <3 finns alltid för dig <3 Vi gjorde helt perus saker som snackade skvaller och så, åt pizza, rökte vattenpipa och såg på filmer <3 Underbar kväll med massage med haha. Sedan somnade vi 2 tiden ungefär och så drog jag hem i morse runt 11 tiden. 
Men nu är det nog godnatt för min del. Lovers. <3

Kommentarer
Postat av: Erica & Tina.

sv : tack så jätte mycket , :)

allt bra med dig annars då ? (:

Svar: Japp, allt flyter på som det ska ^^Med er då? :)
kram
Yuki Yoursic

2012-08-13 @ 12:36:34
URL: http://wiiccii.blogspot.se




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback