It's Friday!

Yeah, nu sitter man då  återigen på terassen och bara chillar, det blåser lite och åskar sådär smått runt omkring en. Haha. Före det var det helt stek hett och solen sken. Idag blir det då att dra tillbaka till Ekenäs och chilla med de bästa. Boo boo Bear och Sani hani <3 Love you guys <3 
Får se bara när man orkar börja bege sig iväg härifrån. Var ett varv in till byn idag med , efter tobak och någå smått att äta. Pojkarna kom just ner med från arbetet och skall väl gå i duschen ännu så som tur är kissan här och håller mig sällskap och så har jag fult med bloggar att gå igenom. Blev ingen länk idag fast jag planerat det eftersom jag sovde bort hela förmiddagen och vaknade med en jävla huvudvärk. Vaknade ännutill av att de var två gubbar hit och knackade på medan de andra var borta. usch. Annars har jag bara legat och läst i min nyköpta bok <3
cya guys <3 ska försöka slänga in ett o annat inlägg ännu idag . 
Love you <3
 
hur sjukt söt är inte denna lilla puppekanin? <3
dagens sötnos <3

Kommentarer
Postat av: Julia

Guud, vad söt lite långöra ^^ ;)
Kram

2012-08-17 @ 21:07:43
URL: http://typjulias.blogspot.com




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback