Omg. so many memories..

yeba. nu sitter jag och ser på medan älsklingen spelar wii. Nån tror jag har blivit beroende efter jag skaffade nya spel så nu har han 233 st att välja mellan haha. Sånt är livet. Själv sitter jag och kollar runt på mina olika hemidor och communityn som jag är medlem på. som jag inte besökt på flera månader / år. 
         Fyfan så mycket minnen så mycket jag glömt och så vidare. Det är verkligen hemska minnen .. Allt från nätmobbningen , skoltiden, misshandeln , sveket. Allt. Orsaken till varför denna blogg inte tar upp speciellt seriösa saker är för att jag har en annan blogg jag sköter sånt på.
Skriver av mig och blir diskussioner uppstår.
       Detta är min privata blogg och handlar mer om mitt liv än alla 1000 seriösa saker jag diskuterar på andra comunityn. Vardagens problem som många funderar på men inte kan Kanske det  nångång kommer ett eller annat inlägg hit från den bloggen. Det återstår att se mina älskade läsare. Senaste tiden har jag inte mått något vidare så bloggen har fått stå smått stilla hela tiden.
But i got a life too. Utanför denna blogg. Usch vad seriös jag känner mig när jag skriver detta inlägg.  
       Men skall ut på tobak nu så jag lugnar ner alla känslor jag har innombords för tillfället. Minnena kom som en stenvägg emot mig med en hård smäll och jag känner mig helt tom.
Varför kan man inte bara radera minnen man inte vill komma ihåg?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback