A little Happy Girl <3

Nu har vi Måndag här igen. Veckorna går hur snabbt som helst. Tänkte att jag skulle ha bloggat igår när jag kom hem, men var så trött att jag somnade direkt när jag kom hem. So yeah, vad kan jag säga om veckoslutet :
Fredag : Var med <3 efter att jag slutade från Veturi, Vi drog till Jimmys en stund och hängde vid hans pool några timmar. Sedan drog vi in mot stan. Det hände inte så mycket i stan förutom att vi cruisade runt med Lina och Mathias och efter att dom drog till en kompis så vi kom till mitt och chillade och spelade Wii tills halv 2 - 2 tiden på natten så drog vi till hans o sovde där.
Sedan lördagen : så träffade vi några kompisar och sedan drog vi till mitt och låg och såg på film och bara myste. Det blev bara kallare och kallare ute längs med hela kvällen så efter vaje rök paus så blev vi dåsigare och dåsigare av att vara i värmen så vi båda somnade på min soffa haha, sedan vaknade vi av att en ringde o så var kl närsmare 3 på natten så vi drog till hans och sova igen.
Söndagen : jaaa.. vad hände på söndagen?.. lol. Vi låg mesta dels och såg på tv och film och bara myste <3 Ett litet varv till stan blev det. Sedan kom jag hemåt och somnade.
Igår blev det Officiellt med. <3

Cuz he asked the Question <3 Beat that motherfuckers <3

I <3 you

jjj

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback