GoodNight <3

Så var en dag över igen. Idag har det varit bara 3 pers igen i Veturi. jag + 2 andra. Så det hände inte så mycket där. Förutom att jag lagade en korvgryta med bönor och ris. Nom nom. Sedan drog jag och plockade upp Fredde och vi for till HvC och så kom vi till mitt och sitta. Drack kaffe och så vilade vi en stund och så drog vi ut och gå runt i Österby. Det har varit så underbart väder
idag att man bara måsta vara ute <3


Sedan kom vi hem igen och då låg vi och såg på Family Guy och sedan somnade vi. Körde just hem honom och nu skall även jag fara och sova när jag ändå är såhär trött. Hålls jag vaken så kan det slåom och jag är vaken hela natten igen. Btw blev det inget kimito detta veckoslut.
Det blir spakväll och Ishockey kväll  istället <3
men nu blir det godnatt för min del <3

Kommentarer
Postat av: Jennifer

Lägga ut receptet? :)

2012-03-01 @ 16:09:45
URL: http://abrokenheartedprincess.wordpress.com




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback