Uppdate om veckoslutet.

Och så var vi här igen, vad kan jag säga om detta veckoslut då, Det gick bättre än vad jag trodde det skulle gå, Fredagen var helt chill, jag och Fredde var hos mitt en stund på kvällen, och sedan drog vi till hans. Sedan på Lördagen så var vi och chillade i stan en stund och sedan drog vi till hans o drack smått och bara myste. Man gör vad man måste göra för att kunna gå vidare i livet. Sedan såg vi på Rööperi och sedan tog vi det bara lungt <3
Idag så har det varit snöstorm på G hela dagen, Shakk har fastnat med bilar överallt och man har skottat o skottat och skottat snö.  Vi har mesta dels legat inne i värmen och slö sett på filmer. Sedan blev det 78 (?) års kalas och där gick det även bättre än vad jag förväntat mig, (det går bara frammåt det här dudes ) Sedan låg vi och såg på mera filmer och skottat fram min bil haha.
Yuki Yoursic

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback