A new beginning.. And i Love it <3

Yeah, allt  vad kan jag säga!. Jag har för första gången Haft en helt PERFEKT MÅNDAG <3
Först drog jag till Karis. började idag som sagt , Så var där 9. Vi drack kaffe läste tidningar, tog en tobak, presenterade varann. Jag och Emmi fick laga mat idag åt allihopa, Köttsoppa. tog en till tobak. Sedan blev det att gå till butiken stan och handla, sedan gå tillbaka. Dricka en kopp till Kaffe, en till tobak. Sedan fixa saker framför datorn. Sedan slutade man.
INTE FAN KAN MAN KLAGA <3 ( ännu ;D )  under 6 timmar röker vi 3 ggr. så jag kommer nog kunna dra ner på rökandet. Vi rör på oss alla dagar så motionera kommer jag få. Jag får uppdatera mina köksskillz. och vara kreativ <3

Efter det körde jag hem en friend . och sedan drog jag o plocka opp Sander, så for vi o träffa Engberg och sen med Jan på Kaffe ( jag kommer överdosera kaffe en låång tid frammöver ) jag kommer även ta livet av alla i morgon eftersom jag är ensam i köket haha <3 sedan drog vi till Mikeys . sedan blev det chill och man fick ryggmassage , handmassage, nacknassage o Fotomassage hos en kompis, ( that's a fucking real friend <3 ) o hur vi ens kom in på fotmassage är en annan sak för vi diskutera om fotfetischer hahaha. 

Det enda negativa idag är att bilen vill fucka opp mitt humör. så får snart börja gå till Karis om morgonen. LOL. Men annars har jag fått fucking underbara nyheter idag <3 tihihi, 

you shall never say that you don't care what I do.
When I can make it happen, And it won't be pleasant for you ;)
you said BRING IT ON! and i BROUGHT IT!
so now i hope you shut the fuck up.. Cuz
i'm so fucking done with you.

Kommentarer
Postat av: Sara

Det låter ju bra, jätteroligt om du trivs där!:)

2012-01-17 @ 17:43:38
URL: http://sarabacksbacka.blogg.se/




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback