A new day

Yeah, hann inte blogga så mycket igår eftersom jag var till Helsingfors med Loket och var till Kamppi och shoppade före vi for till riksdagshuset. Sedan kom vi hem mot Karis med 4ans tåg ungefär. Och sedan for jag hem ett varv och sedan tillbaka till Karis. For till en kompis övernatt och sedan hann jag även träffa Mikey på en tobak. Sedan drog vi tillbaka till kompisen och där satt vi och såg på youtube och spelade. Sedan vid nått tillfälle hade jag somnat . Lol.
Sedan vaknade jag idag av att hans telefons alarm var igång. Sedan väckte jag han lite över 8 haha så han blev försenad. Själv började jag gå hitåt halv 9 tiden och hann rikit bra. Idag är vi bara 3 pers här, En handledare plus 2 elever eller vad man nu ska kalla oss.  För tillfället sitter jag och skriver en raport om gårdagen och skall snart fara och måla en kopp. Så det är ganska lame dag idag när vi bara är 2 här. Men men ute faller snö så det blir väl att fara ut och skotta snö idag ännu.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback