Friends Or more? <3 Awesome Weekend <3

Yeah sorry för dålig uppdatering. Men veckoslutet blev verkligen int som planerat. Men det var så fucking underbart som det bara kunde vara <3 Fredagen : kuskade runt på Jimmy, Fredde och Mathias. Var via Karis ett varv och sedan Ekenäs igen. Sedan skulle några av dom till en fest så jag körde hem <3 och det slutade med att jag for övernatt till han efter en liten övertalning. Kort och enkelt satt vi i bilen och pratade i 4 timmar. <3
uyy
Sedan Lördagen kom jag hem ett varv. Tror seriöst jag hade både Krapula och Feber lol. Sedan For ut och träffade Jimmy och Mathias och sedan kom jag hem, och somnade hahah. skulle vara 9 och träffa en . men han väckte mig sedan 11 tiden, så for vi ut och cruisa och äta till stan mitt i natten haha  och så for jag övernatt till <3 igen. <3

sedan idag så har det int hänt så mycket. Vaknade och så blev man liggandes i sängen tills 3 - 4 tiden. sedan drog jag och <3 till stan och plocka opp Jimmy och Justus, och sedan Mathias. Sedan kom jag hem och så blev det bastu kväll och  nu skall jag börja sova så jag orkar opp i morgon <3 I morgon blir det först karis och sedan lite jobb och sedan kanske ett varv till Isplan. Det blir bambi på Is då med <3 haha. i'm so gonna die, men det kommer vara så värt det <3
ss
it would be awesome <3 Precis som under hela veckoslutet <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback