Godmorgon Sunday

yeah, har varit i Karis hela veckoslutet så bloggandet har varit lite borta. Härjat med
kompisarna och cruisat as usual. Nu e Anna tillbaka i Finland igen. Jeeeeij, och i
morgon börjar skolan för dom som går i skolan. Hehe. Hmm veckoslutet har varit
weird. Jag har haft sån satans Energi och voi voi.
Färgade som sagt håret på Fredagen.
Blekte först pannluggen 4 - 5 ggr och sedan Färgade jag resten av håret lite mörkare
och sedan blev det förlängningarnas tur. Lol. Höll på i ungefär 4 - 5 timmar. Och allt
sku ha gått snabbare om jag sku ha fått vara själv o Fixa men nej nog sku Mr X va
med o härja. Vet int vad fan ja ska kalla han i bloggen haha. Lol. Han brukar vara
hos mitt på natten ivf på tobak haha. Lol. Vittu att gå ut o gå bara för o koma till mitt
på tobak. But yeah. That's life. One big long walk. LOL. i need 2 stop..
Energi 3000 som sagt, har sovit på en soffa hela veckoslutet så ryggen e lite fuckad atm.
men ihan sama. De e int myky nu som kan få ner mitt humör idag haha. omg.
Men nu blir det ut och fara på tobak till Sanders. 

d
bjuder på en Cambild. <3

Kommentarer
Postat av: annaa

vackraste <3

2012-01-08 @ 13:04:48



Postat av: Felicia

sv: okej :)

2012-01-08 @ 13:27:36
URL: http://feliciadimitri.blogg.se/



Postat av: Anonym

Cool bild ;]]

2012-01-09 @ 21:46:54
URL: http://hello.blogg.se/




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback