I ♥ You

w
....I don't know what to do..
dd
....I just know...
d
Sen Fredagen har allt varit som en dröm.. Så underbar, men ändå så
skrämmande, helt enkelt overklig. Mycket som snurrar
runt i mitt huvud för tillfället, men du tar bort alla problem. Allt blir
lugnt och problemfritt. Kan tala med dig om allt känns det som, fastän jag är rädd..
Jag är smått rädd för dig.. eller snarare den du varit.. den alla säger att du varit..
men vad kan jag säga eller göra.. När hjärtat vill ha dig <3
När hela min kropp skriker efter dig och din närhet, dina kramar, dina kyssar. hela dig.
Snälla låt mig inte vakna ur denna underbara dröm <3 Låt mig få vara såhär lycklig <3
Drömmen om oss två finns inuti mig.
Det är så overkligt.. " två forna "fiender", ( blev vi kallade idag )
träffas och det var kärlek efter första dagen som vi hängde. <3
Jag blev orolig när jag fick höra att du skulle med. Jag var nervös. Efter allt som hänt..
Vad som helst skulle ha kunnat ske.. Men Du var så snäll mot mig, skulle hjälpa mig med allt
och höll mig sällskap. Sen ville du hem när kompisarna skulle o dricka..
Men allt du ville var att du och jag sku bli ensamma, Och sedan märkte jag en sida
av dig som jag aldrig kunnat föreställa mig om dig..
vi frös nästan ihjäl oss innan vi for in till ditt, och där var jag hela veckoslutet med dig <3

sättet du ser på mig och ler , sättet du säger mitt namn, Sättet du håller om mig.
I just fell in love with you that day <3

Kommentarer
Postat av: Felicia Aulén ♥

sv: Tack som fasen för den trevliga påhälsningen! :D vi veta alla att sibiriska kylan är här, och då värmer det gott att veta att det finns fina människor, ! :))

2012-01-31 @ 00:41:40
URL: http://mangoligg.blogg.se/



Postat av: Jennifer

Så sjukt fint skrivet! :) Önskar min fina kunde läsa mina meddelanden och att jag fick såna tillbaka, man blir så glad =)

2012-02-06 @ 22:02:36
URL: http://abrokenheartedprincess.wordpress.com




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback