In the Apartment all alone

yeah, nu sitte rman i lägenheten då heelt ensam och väntar på att Mikey skall komma till Karis. Blev ingen uppdate igår eftersom jag kom hem 12 tiden från Hangö.
Först var jag i Karis tills 3, det hände nog int nå speciellt egentligen. Jag värmde maten som blivit över och sedan var vi på studiebesök till Sotka. sedan blev det att sitta framför datorn igen . Sedan när vi slutat tog jag tåget mot Ekenäs och sedan från Ekenäs med Bil ner till Hangö, Och i Hangö träffade jag Jonas och var och äta till Walls och sedan mera cruisars och tala om minnen.  Sedan kom jag hem till 12. och jag var så trött att jag somnade i sängen men kläderna på.
Sedan vaknade jag kvart före 8 så det blev lite brått att fara i duschen, sedan fick jag skjuts till Karis. Och idag har jag lagat mat igen ( verkligen weird eftersom jag hjar kökstur hela veckan ;D)  så blev det snöarbete eftersom det har snöat hela dagen här i Karis. Sedan hade vi presentationer av politikerna som vill bli Finlands President ( det är ju första valdagen på Söndagen )  Sedan for jag på Tobak till Axxell Skolan och nu sitter jag här. och lyssnar på Frontside ollie  Lol.  Suomen Justin Bieber.


Kommentarer
Postat av: . Pjumas . ♥

Svar: Oukeey, men gör nu int någo som du själv int vill :/ hoppas du nu kommer på va du vill göra. finns här om du vill prata♥

2012-01-19 @ 14:43:55
URL: http://pjumas.blogg.se/



Postat av: PussJorvas

Låter som om du haft det hektiskt :) men du har ju fått mycket gjort!



Sv, Glee, Gossip Girl, How I met your mother, Once upon a time, Pretty little liars, Vampire diaries och Revenge hahaha.. jag är besatt i serier.

2012-01-19 @ 19:58:07
URL: http://pussjorvas.blogg.se/



Postat av: Uzumaki Nanaka ~ <3

Oh geez >_< Nu har jag glömt bort bloggen och inte svarat på dig igen, förlåååååt :c Hmm, mitt nyår gick bra :3 Haha, läser ditt inlägg och bah '' jag har ingen aning om vart någon av de där tusen ställerna ligger'' Sen läser jag ner och ser '' Finlands president '' och får en misstänksam blick. oh. Kanske inte är så dålig i geografi som det kändes lite där?

2012-01-21 @ 00:45:58
URL: http://fuwafuwa.blogg.se/



Postat av: . Pjumas . ♥

Personligen tycker ja att de int e bra att vara suomen justin bieber för att ja int gillar honom ;)

2012-01-26 @ 21:17:30
URL: http://pjumas.blogg.se/




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback