just another day - or not

Lol, idag var det först att försöka orka stiga upp kl 6 eftersom både jag och min farsa inte kunnat sova utan sprungit ute på tobak hela natten så var det lite trögt på morgonen. Jag sovde ingenting alls, och sedan när jag kom hem igen så tänkte jag att jag kan sova tills ca 1 timme före mötet skulle börja. Men nej, int skulle jag få sova nått. Så steg upp några timmar före mötet gick i duschen och fixa mig och drog till Karis. Nu kommer jag ha sysselsättning åtminstone i 4 månader och jag börjar på måndag så
GISSA VEM SOM ÄR HAPPY !! Positivt = Det är halvt som en skola,  Jag börjar 9 och slutar 3 Alla dagar ( mån - fre ) + jag får betalt för att vara där om dagarna. Så månne jag inte överlever, int direkt att mina dagar här hemma utan jobb tar livet av mig, det är bara så fucking tråkigt när alla andra är i skolan.
Sedan efter mötet och det så blev det att plocka opp Anna och dra och äta till Darins, Sen kom Engberg dit med. Och så sku Anna på Kurs så vi körde henne till Ekenäs och Sedan blev det Karis igen. Jag drog till Mikeys och vi försökte se på en film men alla ringde helatiden och skulle ha ut oss. så vi drog till S market  o träffa Sander o Teemu och några andra som var där, och sen efter S-market blev det Påminne som gällde haha. Alla barndomsminnen från Påminne kom tillbaka när vi kom dit. Fyfan vad jag ville ut o skida slalom i backen. Där träffa vi Engberg o Jami. Så satt vi oss i Café och talade. Sedan sku boysen hem , så körd hem dom och så fick jag o Mikey äntligen se filmen till slut + en annan film. Sedan blev kl lite över 11 så jag började dra mig hemmåt.
6
- And that's true, efter att jag fick höra det igen av min egna familjemedlem  på julafton så har jag blivit helt i panik och börjat träna igen och äta mindre. Bara för att hon öppnade käften. Men men vi får hoppas att det bara är en fas jag är inne i igen. Cuz i don't wanna mess this up again..
Nu blir det en sista tobak kl närmar sig 4 igen. och jag har inte fångat sömnen igen, men skall ut på en sista tobak som sagt medan datorn startar om sig och sedan skall jag försöka sova några timmar och sedan blir det full fart på igen. Lol. I'm So exited <3

Kommentarer
Postat av: . Pjumas . ♥

Me mig e de helt bra :) hur e de själv? :)

2012-01-12 @ 09:35:53
URL: http://pjumas.blogg.se/



Postat av: Sara

Usch, hoppas att du orkar fast du sov dåligt!:/ Och jätteroligt att du har något att göra på dagarna igen, det blir ju nog säkert lite tråkigt att vara ledig hela tiden!:)



Det har du så rätt i! Fast det bara är ett skämt så tar man åt sig jättelätt, jag vet att jag är smal men man börjar ju ändå tänka på det.. Men försök att inte ta åt dig så mycket!:)



Svar: Jag trivs jättebra här i Ekenäs, det är mysigt, passligt stort, svenskspråkigt och mycket härliga människor här!:D

2012-01-12 @ 12:22:56
URL: http://sarabacksbacka.blogg.se/



Postat av: kurdilele <3

fin header:)

2012-01-12 @ 15:17:07
URL: http://kurdishgirlpeaceandlove.blogg.se/



Postat av: Emelie Bohlin

Sv: Så bra , har lagt till dig med nu :)

kram

2012-01-12 @ 15:52:54
URL: http://emeliebohlin.com



Postat av: karolinajonsson

tack :D

2012-01-12 @ 17:52:25
URL: http://jonssonsfoton.blogg.se/




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback