7 a.m !

yeah,  bara för att Emi försökte ta livet av mig när jag kom till hennes haha. Hon lät inte vidare glad av att jag väckte henne underfär för en halv timme sen. Detta var en av hennes få sovmornar och hon var på födelsedagsfest långt in på natten till sin brorsa haha. Sorry honey <3
Men nu sitter vi på hennes balkong ivf och bara chillar och dricker kaffe. Fick aldrig sömn inatt så jag drog ut och ringde och väckte halva Bjärnå. Så småning om ska vi börja bege oss till Abc och se vad det finns för roliga människor där. 
Får se hur länge jag är i Bjärnå. Skall föra bilen till däckmarket senare idag och sedan blir det troligtvis endera hem eller till Emi's igen <3 oavsett vart vi hamnar idag  ännu så kommer jag ha datorn med . Eftersom jag har lite jobb att göra. Men nu ska vi fortsätta chilla och se på ösregnet <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback