Bad News.. I've lost a Special Friend Today

Yeah, bloggen kommer troligtvis stå relativt stilla en tid framöver.. Fick bad news idag och to be honest.. I don't know what to do anymore.. Men han dit uppe bland molnen tog tillbaka en av hans Änglar idag. Kanske därför det varit så bra väder.. Cuz she was something special.. but now she's gone.. So yeah, Jag förlorade en vän idag. so plz no questions.. Ska försöka orka lägga in några inlägg åt er och försöka att inte angsta över bloggen. Bäst skulle det vara om jag bara la allt åt sidan, och bara försökte gå vidare. Ta den tid som behövs och get on with my life.. men tyvärr är det inte så enkelt. Men får inte falla neråt igen, I have to be strong this time..

Vila i Frid ÄLskade Emilia <3 I will always love you. <3

one day we will meet again. Love You <3

Kommentarer
Postat av: Mickan - / My Life In My Words

Va bra! :D Jag tycker att det är roligare, och jag gillar charmen med att svara hos andra :) nämen, jag beklagar verkligen! :( Det kanske inte känns så just nu, men det kommer att bli bättre, inte helt bra, men bättre. jag vet hur det känns. =/ Var stark!

2012-07-25 @ 17:59:34
URL: http://miickzz.blogg.se



Postat av: bysisters

Sv: TACK! <3 Fin blogg!

Svar: tack så mycket :)
Yuki Yoursic

2012-07-25 @ 18:28:26
URL: http://bysisters.se



Postat av: Pam^^

Usch!..Beklagar sorgen!!:(...<3

Svar: tnx, <3
Yuki Yoursic

2012-07-25 @ 23:10:20
URL: http://punkpoeten.blogg.se




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback