Fuck memories. Forget the past and live now!




Yeah.. kom hem runt 1 tiden, Underbar kväll i Kimito <3  sedan när jag kollade runt på gamla sidor jag en gång i tiden hängt på så kom minnena.. Minnena av allt, allt som en gång var allt för mig är nu helt och hållet borta. Då känndes de som om världen skulle gå under när de försvann men det var inte så. Nu är det en lättnad över att så mycket skit är ute ur mitt liv.. Skit som jag aldrig vill ha tillbaka i mitt liv, Värsta tiden i mitt liv var högstadiet. varjegång jag ser på min arm kommer minnena tillbaka från högstadiet.. Men där började jag hitta mig så småningom. Allt förändrades. Sedan kom Yrkkis tiderna som gick bättre än Högstadie, en det var inte heller en dans på rosor direkt. Året efter yrkesskolan var ett av de värsta, men ändå inte. Men då förändrades jag som mest och det var då det märktes som bäst. Nu är det 2012, ett nytt kapitel i mitt liv, jag har som nyårslöfte att göra allt som jag normalt inte skulle ha gjort och det har verkligen varit bra för mig.  Känns som jag skulle kunna sitta och skriva hur mycket som helst men skulle inte vilja ta upp allt just nu här. Är inte redo för det ännu men kanske senasre detta år kanske en del av mitt liv fram i denna blogg.. Hur en inåtvänd självmordsbenägen flicka började stå på sig själv och hittade livslusten tillbaka. Vem vet, kanske det kommer ut i mina memoarer haha.

 
 

Kommentarer
Postat av: ella

sv: Tack så mycket! Jadå, följ mig och säg vilket nummer du blev, så följer jag tillbaka! kram

2012-07-06 @ 01:50:21
URL: http://dopestuff.blogg.se



Postat av: Emma Lannebrink

sv: tack :) följer dig nu, blev nummer 158! säg till när du följer mig och vilket NUMMER!
kram

2012-07-06 @ 08:02:54
URL: http://adhdochfoto.blogg.se



Postat av: molly

SV: Tack, visst, säg till när du har lagt till mig så lägger jag till dig :)

2012-07-06 @ 09:55:44
URL: http://mollyannasvedin.blogg.se




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback