Nattinlägg.

Yeeah, här stod det tomt några dagar. Veckoslutet var helt awesome förutom att Lördagen spenderades i sängen, illamående och toabesök. Senare befann jag mig i Örnboet i särkisalo och träffade Mikko Sipola. Men mer om det i morgon. so what to say, man är nu igen första natten själv och once again är jag klarvaken. Hoppas sömnen kommer snart, har lite stuff att göra men ändå inget speciellt. Måste bara gå igenom mitt rum once again för att veta vad det är i detta rum jag inte tål. Det är inte normalt att få allergisk reaktion från eget rum. Think it's time to move.. Men men , nu skall jag lägga ner mig och lyssna på Mikko's nya cd som jag inskaffade på Lördagen. I morgon kommer en bättre uppdate om veckoslutet och sedan lite new stuff.

hope you had an awesome weekend to guys ! <3
Love you <3

Kommentarer
Postat av: Ƹ̵̡Ӝ̵̨̄Ʒ Jennie - 21 år, foto, personligt, familjeliv ♥

Skön design du har :)

Svar: tack detsamma ^^ allt bra? :)
Yuki Yoursic

2012-07-23 @ 19:22:49
URL: http://thisismydestiiny.blogg.se/




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback