Party in Helsinki!

Tuudeluu people.
 
Lördagen blev det lite sen start på eftersom vi båda sovde länge haha.  Sedan blev det att dra iväg till Snappertuna med älsklingen till medeltida marknaden, Var med och jobbade där förra året så det var roligt att dra dit i år igen och se hur det var där, träffade många människor och var där förra året . Härligt <3 sedan träffade vi Sani och Sonja där med. Hittade ett halsband där och en film om spökena i raseborgs ruinerna. Sedan låg vi i gräset och bara njöt av solen en stund <3
 
Sedan blev det att dra hem till Fredy och där låg vi och såg på filmen och åt lite och sedan blev det cruis och eftersom jag var fylle kusk igår fick jag dricka idag. Så det blev en smultron likör och en låda med Sider för min del. <3 Så begav vi oss mot Helsingfors. Fucking awesome kan jag säga <3 efter det blev det Salo och sen var klockan undefär 2 tiden  som vi var tillbaka i Ekenäs och blev en stund vid prisses med shakki och sedan blev det Mathilda Parkeringen och träffa Basse och Sabina och Aspen. Sedan efter det minns jag inte så mycket mer men vi drog tydligen till tenala och sedan kom vi hem.
 
Bilder kommer bara jag hittar Telefonsladden. <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback