Underbar sommardag !

Yeah , Idag vaknade jag av att jag hörde Älsklingens fotsteg i Tamburen men när jag öppnade ögonen var det en Katt där som gick omkring i sängen. Sedan blev det att stiga upp och ut och börja måla. Det har varit runt 25 grader och sol hela dagen och fyfan vad underbart. Kanske sommaren har kommit äntligen till Södra Finland nu med. haha. Boo Boo Bear hjälpte till med målandes av stallet och det gick på kanske 4 timmar med en resa till Byn och sedan en och annan tobakspaus. Det enda negativa var att färgen sög när den stått ute i Vintras men nog hålls den på väggen får man hoppas haha. Sedan blev det gräsklippning för älsklingens del och jag satt och läste bloggar på terassen med Kenneth och Runar.

Sedan blev det att dra till butiken efter mat och så fick jag stå och laga mat åt pojkarna och nöjda blev dom. Sedan efter det har jag suttit ute på terassen ensam när dom andra sitter inne och spelar för tillfället. Kissen springer omkring här ibland och håller mig sällskap. Duktiga lilla kissa <3 Bara den int hämtar någå halvdött möss hit igen som igår. Som tur fanns min Hero här och slog ihjäl den haha.

Men nu skall jag så småningom gå in och hålla dom andra sällskap. haha
 
Love you all <3

Kommentarer
Postat av: Sandra SG

Sv: tack, jag ska kolla upp det, vet ej! ;)

Svar: haha okey ^^
Yuki Yoursic

2012-07-19 @ 21:39:05
URL: http://saaandis.blogg.se



Postat av: Emelie Bohlin♥

Sv: tack :D
allt bra?

Svar: så lite så ^^ allt är bra med mig, med dig då? :)
Yuki Yoursic

2012-07-19 @ 21:43:28
URL: http://emeliebohlin.com




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback