Busfrö <3

 
Testar om det fortfarande går att använda Gif. And i love it cuz yes u can <3
Detta är inte alls bra för min sömn eller att jag skall och jobba idag. Kommer vara död efter idag.
Usch. Det är precis som förr. När man var arbetslös/ gick i skolan. Var man vaken hur länge som helst hängde på olika hemsidor och allt sånt. Sedan sovde man några timmar och sedan skulle man upp, eller sovde bort dagen. Börjar falla in i de systemet igen.. Det var bara bra när jag var borta från allt som hade med internet o göra. Hade till och med dags rutiner.
 
Men men månne man inte får någon sorts balans snart in i systemet.

Kommentarer
Postat av: Therese

haha aww.. typsikt mina hundar ;)

Svar: hahah aaw vad gulligt, vad har du för raser och vad heter de? :D
Yuki Yoursic

2012-06-27 @ 23:33:10
URL: http://theresefagerlund.myshowroom.se/




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback