Nattinlägg. - Gonna be a long night

Yeah, IDag var det helt okey på Jobbet, Förutom att jag var vit när jag kom hem, kläder , hår och huden. Kalk is the shit och när det blåser ännu till så kan man få en bra bild i huvudet om vad jag har härjat med idag. Det är säkert så som man lagar moln hahah <3
 
Idag har jag int fått nått gjort av vad jag skulle ha gjort.. Skulle fortsätta med rummet , färga håret och sköta om trädgården lite. Men jag var så trött när jag kom hem att jag somnade. Sedan vaknade jag runt 9 -halv 10 tiden och pratade med Cody en stund , ringde boo boo bear och låg och pratade med han en stund och nu skall jag se på en film. Kommer inte få sömn inatt när jag sovit så mycket på¨dagen men skall försöka ivf. Nattens film Booty Call från 1997.
 
I morgon får det bli lite fler inlägg och i morgon blir det dubbelt med arbete när jag inte gjorde nått idag haha <3
Hoppas ni haft en bra dag trots detta underbara sommar vädret. 

Godnatt Lovers! <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback