sorry

yeah, nu har det varit en stund bloggpaus för min del. Men ska försöka komma igång igen. Plus att nu funkar det igen att blogga från telefonen. Sitter atm i bilen ute på roadtrip med boo boo bear. Fun fun <3

Midsommaren har gått bra för min del. Torsdagen var jag kusk och körde kenneths toyota och sedan kom han o söka den på fredagen. Fredagen drack jag och fredy körde , sedan for vi till kimito och satt hos roberts och grillade, fick även träffa hästen jaakko , aaawh va han va söt <3 igår drack jag på morgonen och sedan va kusk på kvällen och sedan till basses och sitta tills 5 tiden sedan var det att försöka få hem bilen i det skick man var i.. Lol. Sedan sovde vi till 1 tiden idag , åt man och begav oss ut till stan och sedan ut på roadtrip. Får se när man e hemma idag.

bloggpausen har pågått i ca 3 veckor. Haft ingen lust plus några små förändringar har gjort att jag inte kunnat blogga. Men mer om det senare.

Hur har eran midsommar gått?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback