6 a.m - a time to get home!

yeah, kom hem för ca 30 minuter sen. Det blev för mycket här hemma igår och jag måddes bara bort. Så drog med Fredde när han kom tillbaka till ekenäs, Vi var hos hans och såg på ishockey. Gick ju så som jag sa. HiFK förlora första matchen mot Jokerit. sen låg vi på hans säng och bara tog de lugnt och det sluta med att jag somnade. Mellan 2 -3 tiden så vaknade jag och då tänkte jag FUCK IT jag kör int hem nu mer utan kan fara lika bra när han vaknar . Så vakna vi där halv 6 tiden och sen kom jag hem och satt och rökte på trappan och nu skall jag vara lite aktiv på morgonen. Har myky att göra plus att jag måst söka opp mina skateskor. För idag ska vi till SkateHallen o Skejta på gymnastiken. Fun Fun x 3000 <3

sss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback