Blev inte som jag tänkt...

Yeah nu sitter man här igen. och vet att man måste vara länge uppe blir kanske att vaka inatt så jag hinner med allt. Får se får se.  Eller om jag gör det på 2 dagar. Borde göra det nu så jag får det undan.

Från en sak till en annan. idag har varit helt chill dag i Veturi. Först hade vi nån teckauppgift som räckte till maten som vi skulle måla med akryl färger med kredit kort,( don't ask )
jag fotar i morgon och visar åt er. haha.
Sedan hade vi mat ca 12. och så gick vi ut och gå och sedan fick vi skriva på en berättelse om vårt drömjobb. Sedan sluta vi och jag drog och plocka opp Fredde. Sedan kom vi hit och spelade Wii en stund och sedan skulle han och se på ishockey till Lanka så jag blev själv
en stund och sedan drog jag och Träffade Anna <3
Sedan drog jag till Freddes och satt där ungefär en timme <3 MysPys <3 Men nu skall jag fortsätta och sedan se om jag kanske får lite sömna inatt. <3
vvvv

Kommentarer
Postat av: felicia (:

sv: jjaa, big love till det <3

2012-03-26 @ 22:44:24
URL: http://barafelicia.blogg.se/




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback