Fuck Everything!

Yeah, det är nog det jag tänker atm. Nerverna var borta idag, sedan blev det bättre när jag slapp fårn helvetet. Träffade gullet och fick lugna ner mig. Sen fixa vi bilen till bilverkstaden på kontroll och vi cruisade med fredde i stan tills den blev färdig. Sedan drog vi på cruis till Karis och i stan och sedan till hans o låg där och bara pratade, Sedan började jag må illa så jag hamnade komma hem, och nu känns det som jag skulle kunna kasta upp när som helst. Voi vittu säger jag bara om jag fått norro viruset eller om det är nått annat. men men det är bara att vänta och se. Ska lägga mig och se på en film nu och somna in. För i morgon är det en ny dag och JAG SKA PÅ ARBETSINTERVJU NR 1 I morgon. Happy Happy 3000! 
godnatt alla underbara läsare <3
I morgon kommer dte uppdateras lite på bloggen för jag kommer ha 3 - 4 timmar utan att ha nått att göra så kommer försöka få det att passa in då. <3

Kommentarer
Postat av: Annika - drömmen om 11 barn

Allt bra? Vad sägs om ett bloglovinbyte? Lägg gärna till mig i så fall å lämna en kommentar om vilket nr du blev - så lägger jag till dig direkt! :)

2012-03-22 @ 14:34:48
URL: http://nilssonpettersson.blogg.se/



Postat av: . Pjumas . ♥

Aaaw♥

2012-03-22 @ 19:56:33
URL: http://pjumas.blogg.se/



Postat av: wyqtlogqj

Boke ocopi ujokox ijegaq qo jecekirol yosuvusalo ada, aro!!

2012-10-16 @ 15:58:57
URL: http://www.yivurumoso.com




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback