Godnatt - things to do

yeah , jag har lite sake rjag måste få gjort denna vecka, kommentarerna bara kommer fler och fler och jag ska försöka hinna svara på allt denna vecka. Ska även försöka hinna organisera alla bloggar jag följer med på bloglovin. Sedan ska jag även försöka hitta på nått att göra till veckoslutet. Almost Panic. Kommer troligtvis få se Sani Hani <3
Annars så har dagen varit helt okey. Lite tårar lite ångest lite skratt lite pussas. usch.. det är nog bäst för min del att jag börjar gå och lägga mig, orkar inte se på detta helvete på datorn mera. Jag återkommer i morgon och troligtvis kommer inläggen vara mer positiva och kanske ett och annat bild inlägg.
Ska även försöka få med den där förbannade kameran till Veturi med så att jag kan ta lite bilder med den. Känner mig naken utan Kameran. Men men Elämä on och nu blir det godnatt.
gu

Kommentarer
Postat av: Emelie Bohlin

Sv: Tack :)

allt bra?

2012-03-29 @ 07:35:03
URL: http://emeliebohlin.com



Postat av: Victoria - We Are Odd

Följer dej nu, blev nmmer 91, Säg till när du följer oss och vilket nummer du blev! :D

2012-03-29 @ 09:57:44
URL: http://weareodd.blogg.se/




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback