Kimito Weekend <3

Yeah lördagen blev det lite ändrade planer än förväntat. Vi hängde hos mitt en stund och sedan drog vi ut och cruisade och sedan plockade vi upp Aspen och Basse och drog på mera cruis haha. Vi körde runt i Karis, Tenala och Ekenäs och sedan drog vi till Kimito och träffade Kennu.
Sedan drog vi till Grillen i Kimito och där satt vi och drack och lyssnade på musik och så blev det Karaoke med. Fun fun fun kväll blev det , trots vissa små onödiga saker men men vad är int en kväll utan lite drama. Sedan for vi till Kennus och såg på tv en stund och sedan ringde Joni så talade med han i ca halvtimme och myste med ena kissen i sängen och sedan for jag och Fredde och sova och efter några timmar tyckte Aspen att han skulle sova i samma rum som oss.
På söndagen vaknade jag av att en liten katt satt och smekte sig mot min fot och härja i fotänden så den fick ligga och mysa en stund med mig på morgonen <3 Söötisen ändå va de <3 Sedan låg vi alla och drog oss en stund innan vi steg upp och sedan for jag och Fredde och sova igen några timmar tills Aspen kom och väkte oss och ville hem till Ekenäs igen haha. Så vi drog via en butik i Kimito byn efter tobak och morgonmål och där såg man många personer man kännd igen från bland annat gårdagen och sedan gamla vänner med <3 Sedan började vår lilla roadtrip hem igen och så var jag och Fredde i stan ett varv och sedan drog vi till mitt och bara chillade . <3
ddsss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback