Nattinlägg.

Yeah, there and back again.
ffff
Bild från tumblr <3

Ligger vaken igen i rummet med fönstret öppet och röker. En ful ovana som jag har fått. Måste seriöst sluta röka inne. Var så sjukt trött när jag körde hem Freddy men när jag kom hem så blev jag pigg som bara vad. i hate when it happens.. Men skall nog försöka sova snart, det är tidig väckning i morgon med. I morgon skall jag kanske träffa en kompis till mig med som jag inte sett sen slutet av sommaren kanske. Det är så länge sen och jag saknar henne så mycket.  Sedan skall jag säkert vara med  Freddy igen. <3 

Sedan kanske det kommer lite mer förändringar i bloggen i morgon om jag hinner. Glöm inte att vara med i dagens blogg. Blev du int vald ena dagen kan du bli vald en annan dag så det är bara att anmäla om sig.
Men nu blir det nog Godnatt för min del <3

Kommentarer
Postat av: Anneli

Sv:Tack!:)

Visst säg till när du har lagt till mig så lägger jag till dig med :D

2012-03-19 @ 05:42:25
URL: http://anneliih.blogg.se/



Postat av: Anneli

Sv:Och nu följer jag dig!:)

Den har varit bra,hur har din varit då?:D

2012-03-19 @ 06:26:46
URL: http://anneliih.blogg.se/




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback