Nattinlägg.

Yeah.. Dagen gick som den gick idag, Fredde har försökt pigga upp mig hela dagen , och vi var och cruisade hela dagen, sedan var vi och kollade på kläder i halpa halli, där fick jag ett nitbälte och ett linne ifrån <3 Fick även ett par byxor här en dag av Jessica , just såna jag sökt efter <3. Sedan blev det mer cruis och så for vi och fixade en ask med delikatbollar åt mig. Sedan drog vi till mitt och sedan for vi i bastun och bara tog det lugnt. <3 jag hade en ansiktsmask på som rensade porerna på djupet. Sedan var det att fara ut ett varv igen och nu sitter man här, och funderar på om man skall börja fara och sova. Man får ändå sova lite längre i morgon .<3
ddd

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback